قبله
یاب

به راحتی جهت قبله خود را پیدا کنید


جهت قبله شیراز
شما می توانید جهت قبله خود را به دو روش پیدا کنید. اگر می خواهید جهت قبله خود را با استفاده از قطب نما (زاویه قبله برای قطب نما) پیدا کنید ، از زاویه قبله زیر استفاده کنید. یا شما می توانید جهت قبله با نقشه ها را پیدا کنید. با خط جهت قبله بر روی نقشه شما به راحتی می توانید جهت قبله خود را پیدا کنید
زاویه قبله:
زاویه قبله برای قطب نما:
فاصله کعبه:
انحراف مغناطیسی:
محل:,


مکانتان را روی نقشه پیدا کنید ؛ از دکمه '+' برای بزرگنمایی در موقعیت استفاده کنید. از دکمه ' -' برای دور شدن از موقعیت استفاده کنید. از منو در گوشه سمت راست بالای نقشه برای مکانتان استفاده کنید. برای دریافت تصویر ماهواره ای از محل شما, لطفا انتخاب کنید ' Sat ' از اینجا. شما می توانید از گزینه 'OSM' برای ترجیحات نقشه های مختلف استفاده کنید.

شما همچنین می توانید جهت قبله را با قطب نما پیدا کنید. شما باید از زاویه قبله برای قطب نما استفاده کنید. منتظر سوزن قطب نما برای نشان دادن جهت شمال ' N '. مکان نمای زاویه قبله را در حالیکه قطب نما در جهت شمال ثابت شده است ، تعیین کنید. حالا شما می توانید از نماز خود به سمت جهت قبله زاویه استفاده کنید.

اگر می خواهید جهت قبله را عملا پیدا کنید ، سرویس مکان را در دستگاه همراهتان روشن کنید. با کلیک بر روی دکمه 'محل را پیدا کن' در بالا و تایید. منتظر بمانید تا مکان شما روی نقشه باشد. بنابراین می توانید خط جهت قبله خود را روی نقشه ببینید. شما همچنین زاویه قبله برای قطب نما را یاد خواهید گرفت.